maandag 22 november 2010

1KB: Wie zou die nieuwe juf toch zijn???

Hallo allemaal,

Vorige week kwam juf Katrien op school met heel leuk nieuws. Ze kwam vertellen dat ze zwanger is!! Hiep hiep hoeraaaaaa...Een dikke proficiat voor juf Katrien!! Maar omdat ze niet meer in het klasje mag staan, was er ook al een nieuwe juf. En dat was Juf Tamara!
Ik ben Tamara Van Kerkhoven de vervangster van juf Katrien. Ik zal tot het eind van het schooljaar de nieuwe juf zijn in 1KB. Ik woon in Haasdonk en heb al ervaring binnen de scholengemeenschap. Voor velen onder jullie zal ik waarschijnlijk een nieuw gezicht zijn maar aarzel zeker niet om mij te contacteren als er vragen of problemen zijn. Ik zet de werking van juf Katrien verder, zodat het voor de kleuters geen moeilijke overgang wordt. Ik hoop dat ik samen met de kapoenen van 1KB en jullie een leuk schooljaar tegemoet ga!
Vele liefs,
Juf Tamara
Welkom bij Kleuters Kallo