donderdag 17 januari 2013

3KL Ik ben mijnheer de POSTBODE met leuke briefjes en heerlijke ijsjes !!!

Ik ben mijnheer de postbode
PLIM PLOM PLIM PLOM PLAM
Ik breng de post bij ieder thuis
PLIM PLOM PLIM PLOM PLAM
En een briefje hier en een kaartje daar...
ja, de tas is leeg, ja dan ben ik klaar !
En een pakje hier en een kaartje daar...
ja, nu ben ik helemaal klaar !
Tra la la la la la la la la la
Tra la la la la la la la laaaaaaaaaa...! 
 
Vandaag hebben we onze brief gepost in de postbus van Kallo...
nog even geduld en de brief zit in je brievenbus !
JOEPIE !!!
 
Ook hebben we heerlijke waterijsjes gemaakt in de grootste diepvries van de hele wereld ! Ja, ja... met deze vriestemperaturen lukt het aardig om na één nachtje heerlijke ijsje te maken !
Smakelijk ! Mmmmm !


 
Vele vrolijke 'wintervriend' groetjes...
vanuit het winterse sneeuwlandschap !
Welkom bij Kleuters Kallo