zondag 24 februari 2013

1KA Op bezoek bij de dokter.

Hallo allemaal,
 
 
Rode vlekjes
Rode vlekjes, hè wat gek
op mijn neus en in mijn nek
op mijn buik en op mijn been
op het puntje van mijn teen
en kijk ook eens op mijn rug......
Rode vlekjes, naar bed en vlug!
 
 
Wat deden we leuke dingen bij Juf Samantha!
Met dit versje kregen we allemaal rode vlekjes en waren we plots heel ziek. Dus een bezoekje bij de dokter in het ziekenhuis was dringend nodig. We verzorgden de zieke popjes, gaven ze medicamenten, konden zelf echte pilletjes maken van zoutdeeg, pleisters kleven op alle rode vlekjes, ...
Neem maar vlug een kijkje bij de foto's!
Dank jewel juf Samantha!
Wij kijken al uit naar je volgende stage net voor het paasverlof!
 
Beterschapsgroetjes van de dokters uit de rode klas.
Welkom bij Kleuters Kallo