maandag 18 maart 2013

1Kb : Oma's, Opa's, Bomma's, Bompa's -- "Mijn Grootouders"



De kleuters hebben de voorbije weken veel verteld over hun eigen grootouders.
Als mijn grootouders op bezoek komen dan:
"Spelen die met mij"
"Drinken die koffie"
"Praten die tegen mij" 
"Krijg ik een cadeautje"
"Voetbal ik met opa"
"Kijken die naar mij"

We doken in de verkleedkist en toverden onszelf om in echte grootouders. 
Ondertussen hebben we gedanst  en geknutseld voor het grootouderfeest. 
De foto's van onze grootouders hebben we opgehangen in de poppenkamer. (Als iemand de foto's vroeger dan het einde van het schooljaar terug wil hebben, geef dan even een seintje).  

Deze week:
We spelen met pluimen, maïs, eierdozen, eieren, kippen, kuikens,.... ---> we werken rond 'Het kippenhok'. Kukelekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


Vele groetjes vanuit de klas van Elvis, 
Juf Karlien

Welkom bij Kleuters Kallo