zaterdag 29 augustus 2015

Het nieuwe schooljaar ! 2015-2016

 
Jippiejahee... weer naar school !

Dag mama’s en papa’s van 2 KLa 

Volgende week dinsdag 1 september 2015 starten we weer met een nieuw schooljaar. Een nieuw  schooljaar brengt ook weer kleine en grote veranderingen met zich mee.
Misschien had je het al gehoord, dit schooljaar gaat meester Jo half-tijds werken.
Dat betekend dat meester Jo er een duopartner bij krijgt, namelijk Juf Sophie.
Van harte welkom Juf Sophie.
Me even voorstellen,
 
"Ik ben Sophie Bosman 32 jaar oud. Al enkele jaren  werk  ik voor de gemeentescholen in Beveren en vanaf dit jaar zal ik samenwerken  als duopartner van  meester Jo .  Ik hoop samen met meester Jo, de kleuters een heerlijke tijd te kunnen  geven in 2 KLa en  kijk er naar uit om al die nieuwe gezichtjes te verwelkomen in onze klas. "
Juf Sophie.
 
 
Juf Sophie en meester Jo zullen om beurt een weekje voor de klas staan. Op 1 en 2 september, zijn zowel juf Sophie en meester Jo in de klas. Vanaf donderdag 3 september tot volgende week woensdag  9 september,zal juf Sophie de klas overnemen. Meester Jo zal dan vanaf donderdag  10 september tot woensdag 16  september weer  in de klas staan.  Enz …. We werken als duobaan telkens van donderdag tot woensdag.
 We kijken er naar uit,  naar onze lieve kapoenen en naar een supertoffe samenwerking.  
Als er vragen zijn , komt gerust even langs in onze groene klas.
Altijd welkom.
Juf Sophie en meester Jo
Welkom bij Kleuters Kallo