vrijdag 5 februari 2016

1KA Carnaval.

Hallo allemaal,

we begonnen onze week met het kiezen van een masker. Wie herkent mij nog? He Juf , hoor ...ik ben nu een echte poes! Of was het een hond? Een cowboy? Een muis? Enz.



Tijdens het aftellen naar Carnaval...hadden we eerst Lana haar verjaardag nog! Wat fijn een dag op de verjaardagstoel te zitten, heel de klas die zong voor haar, we hebben gedanst, vuurwerk gemaakt en gesmuld van de wafels! Dank je wel voor de lekkere traktatie!


Fier dat we waren wanneer we onze knutselwerkjes naar huis kregen. Veel hebben we niet nodig ...met een gekke hoed en een strik voelden we ons al helemaal een clown. Maar het belangrijkste was dat we nog maar 1 keer moesten slapen en dan...Spannend voor groot en klein! Misschien iets minder spannend voor de juf want het was bij al mijn kapoenen een geheim wat ze gingen worden...wat fijn he al die geheimen die ik kon delen met mijn klasje zonder ze het zelf beseften dat ze het me verteld hadden! ;)


Wij hadden alvast veel zin in deze dag! Waw, sporten met de juffen, lekkere hotdogs eten (of broodje met choco) , even tot rust komen in onze klas. Na de middag gingen we kijken naar een toneel gespeeld door de juffen en meester...en jullie zoon/dochter mochten de show stelen met te dansen.


Ik wens jullie een fijne week toe!
Een dikke knuffel van ons allemaal uit de rode klas!
Groetjes,
de rode klas en hun juf Katrien

P.S. : Kijk gerust naar alle foto's , ook van de andere klassen want op een dag als vandaag trekken alle juffen en meester. Veel kijkgenot!



Welkom bij Kleuters Kallo